Program WAPRO Mag jest centralnym elementem systemu WAPRO ERP i w pełni obsługuje wszystkie operacje związane z działalnością handlowa firmy.
ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ Jest to program od zarządzania sprzedażą, automatyzujący wszystkie procesy związane z transakcjami sprzedaży (ustalenie cenników, realizacja zamówień i wystawianie dokumentów, raporty z przychodów, zysków i rentowności).
ZARZĄDZANIE MAGAZYNEM Nowoczesny program magazynowy do prowadzenia ewidencji towarowo-wartościowej oraz zarządzania gospodarką magazynowa firmy. Posiada szereg narzędzi do pełnej automatyzacji pracy osób obsługujących magazyn.
ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z KLIENTEM System umożliwia zarządzanie zadaniami, kontaktami oraz korespondencją z klientem z wykorzystaniem wbudowanego programu pocztowego e-Poczta.
ZARZĄDZANIE FINANSAMI Moduł finansowy umożliwia pełną kontrolę finansowa firmy oraz rozliczenia z kontrahentami,, umożliwiając również prowadzenie kasy, raportów bankowych oraz realizacje przelewów (e-przelewy).
WAPRO Aukcje wspomagają proces sprzedaży na Allegro i obsługę posprzedażową w WAPRO Mag
- Zarządzanie sprzedażą – wspieranie i automatyzacja procesów związanych z wystawianiem aukcji z wykorzystaniem danych z WAPRO Mag. Łatwiejsze przeglądanie aukcji i zarządzanie nimi.
- Zarządzanie transakcjami – synchronizacja transakcji z wypełnionymi formularzami pozakupowymi pozwala szybko realizować proces posprzedażowy poprzez tworzenie zamówień w WAPRO Mag co pozwala obsłużyć proces sprzedaży.
- Komentarze – synchronizacja komentarzy oczekujących pozwala grupowo wystawiać komentarze zwrotne dla klientów realizujących zakupy w Twoich aukcjach.
- Licencjonowanie na ilość produktów – wygodny model licencjonowania na ilość produktów (liczba aktywnych produktów w WAPRO Aukcje lub ilość unikalnych produktów w aukcjach trwających) pozwala efektywnie wystawiać aukcje na wielu kontach jednocześnie i zmieniać je sezonowo.
- Produkt licencjonowany w modelu rocznym, wymaga do działania WAPRO Mag do odnowienia licencji wymagana najnowsza wersja WAPRO Mag).
System przeznaczony do obsługi pełnej księgowości w przedsiębiorstwach.
Stosowany jako element składowy systemu zarządzania firmą współpracuje z innymi aplikacjami Asseco WAPRO ERP. Użytkowany niezależnie stanowi samodzielny, w pełni funkcjonalny program finansowo – księgowy.
Rozwój programu ukierunkowany jest na rozbudowę mechanizmów automatyzujących pracę księgowych oraz poprawę szybkości i wygody pracy, co pozwoliło znacznie obniżyć pracochłonność związaną z wprowadzaniem i dekretacją dokumentów czy zamykaniem okresów obrachunkowych. Program zawiera wszystkie mechanizmy potrzebne do księgowania bieżącej działalności więc zaraz po zainstalowaniu jest gotowy do pracy. Pozwala na rozbudowę istniejących i tworzenie własnych automatów w celu lepszego dostosowania programu do indywidualnych potrzeb firmy.
WAPRO Gang wspomaga pracę działów kadr oraz rachuby płac w przedsiębiorstwach produkcyjnych, handlowych czy usługowych. Chętnie wykorzystany również w jednostkach budżetowych. Znajduje zastosowanie w przedsiębiorstwach i instytucjach o zróżnicowanym stanie zatrudnienia i różnorodnych systemach wynagradzania, i rozliczania czasu pracy.
Program ułatwia prowadzenie ewidencji kadrowej, naliczanie wynagrodzeń i zasiłków z ubezpieczenia społecznego oraz prowadzenie związanych z zatrudnieniem pracowników rozliczeń z Urzędami Skarbowymi i ZUS.
WAPRO Gang zapewnia sprawne zarządzanie pracownikami i listami płac, ewidencję nieobecności, współpracę z rejestratorami czasu pracy przy jednoczesnej ochronie danych osobowych przed nieuprawnionym dostępem. Współpracuje z programem Płatnik, pozwala na elektroniczny transfer do PFRON oraz obsługę umów cywilnoprawnych.
Księga podatkowa i ryczałt oraz uproszczone płace, środki trwałe, rozliczenie samochodów.
WAPRO Kaper jest przeznaczony do prowadzenia księgowości małych firm, niezależnie od przyjętej formy opodatkowania (książka przychodów i rozchodów, ryczałt, najem). Dzięki dodatkowym modułom: obsłudze wynagrodzeń, ewidencji środków trwałych oraz rozliczeniu przebiegów pojazdów stanowi dla małych firmy kompletne narzędzie wspierające zarządzanie firmą. Dzięki prostocie obsługi nawet użytkownicy rozpoczynający działalność gospodarczą mogą samodzielnie prowadzić dokumentację księgową oraz naliczać zobowiązania podatkowe oraz opłaty ZUS. Możliwość obsługi wielu podmiotów gospodarczych sprawia, że jest chętnie wykorzystywany przez biura rachunkowe.